Bayern Muuml;nchen-aanvaller Robert Lewandowski heeft gereageerd op Lionel Messi na zijn opmerkingen in de nasleep van zijn laatste Ballon d'Or-overwinning. Tijdens de Ballon d'Or 2021 won Messi de felbegeerde prijs voor een zevende wereldrecord. Maar de resultaten bevallen een aantal mensen in het wereldvoetbal niet. Veel fans in voetbalshirts en experts menen dat de Poolse schutter de prijs meer verdiende.

Lewandowski kreeg 580 punten bij de stemming voor de Ballon d'Or 2021, wat genoeg was om hem de tweede plek te bezorgen, voor Chelsea en de Italiaanse middenvelder Jorginho. Het was niet genoeg voor fans in Bayern Muuml;nchen shirts om hem op de tweede plaats te zien, aangezien Lewandowski's treble-winnende campagne in 2020 hem vorig jaar als favoriet voor de prijs bestempelde. "Het ergste moment was de week dat ik de resultaten hoorde. Ik geef toe dat ik me verdrietig voelde. Ik voelde me ontevreden omdat ik dichtbij was." Dat vertelde de Pool zondag aan lokale media.

Tijdens zijn dankwoord beweerde Messi dat Lewandowski vorig jaar de prijs verdiende, die werd geannuleerd vanwege de Covid-19-pandemie. In een voetbalshirts scoorde de Poolse spits vorig seizoen maar liefst 48 goals en gaf hij negen assists in slechts 40 wedstrijden. De Poolse aanvaller was echter niet onder de indruk van wat de PSG-ster zei. "Ik zou willen dat zijn verklaring eerlijk is, niet alleen loze woorden", zei hij. Het zal hem duidelijk een droom zijn om een ​​Ballon d'Or in Bayern Muuml;nchen shirts te winnen.

Robert Lewandowski verwerpt het pleidooi van Lionel Messi voor hem om de Ballon d'Or . te winnen

de ,in ,ik ,voor ,dat ,hem ,d or ,ballon d ,de prijs ,de poolse ,de ballon ,bayern muuml nchen ,muuml nchen shirts

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


berpreesapo ریتم دانلود فارسی پیام طراحی سایت | سارین وب مطالب اینترنتی دانلود فيلم با کيفيت 1080p tainalisib فروشگاه اینترنتی قاصدک طلایی . suwindjourbia